Minecraft: Java Sürümü 1.21.4 - Bahçe Uyanıyor

 

Minecraft: Java Edition 1.21.4 - The Garden Awakens

Minecraft: Java Edition 1.21.4 - The Garden Awakens


Şşş! Bu değişiklik günlüğünü bir Soluk Meşe ağacının arkasından yazıyorum ve çok sessiz olmalıyım çünkü Bahçe Uyanıyor ganimetleri sonunda geldi ve Üstdünya'nın dört bir yanındaki Soluk Bahçelerde Gıcırtılar ortaya çıkıyor! Bahçe Uyanıyor, beraberinde ürkütücü bir biyom getiriyor - Soluk Bahçe - yosunla kaplı, Soluk Meşe ağaçlarıyla dolu ve Göz Çiçeği adı verilen eşsiz bir çiçeğe ev sahipliği yapıyor. Ayrıca dikkatli, düşman bir yaratık olan Gıcırtı'yı ve onu yenmenin (ve ortaya çıkarmanın) sırrı olan Gıcırdayan Kalbi de getiriyor! Bir Gıcırtı'yla karşılaşmak size Reçine Kümeleri de kazandıracak - Reçine Tuğlaları'na dönüştürebileceğiniz veya zırhınızı düzeltmek için kullanabileceğiniz yeni bir blok daha. Hepsi bu muydu? Ah! Ayrıca bazı hata düzeltmeleri de yaptık. Şimdi, bakalım bu Gıcırtı beni fark etmeden yavaşça geri çekilebilecek miyim...

Yeni Özellikler

  • Soluk Bahçe Biyomu, Soluk Meşe ağacı, Soluk Yosun bloğu, Soluk Yosun halısı, Soluk Asılı Yosun ve Soluk Meşe orman seti eklendi
  • Gıcırdayan yaratık, Gıcırdayan Yumurta ve Gıcırdayan Kalp bloğu eklendi
  • Reçine blok ailesi eklendi
  • Göz Çiçekleri Eklendi

Soluk Bahçe

Soluk Bahçe, Karanlık Orman'ın bir biyom çeşididir.

  • Soluk Meşe ağaçları burada yetişir
  • Gıcırdayan Kalp blokları Soluk Meşe'de üretilebilir ve bu da geceleri Gıcırtıların ortaya çıkmasına neden olur
  • Göz çiçekleri yerde oluşur
  • Burada zeminde soluk yosun blokları/halıları oluşuyor
  • Asılı Soluk Yosun, Soluk Meşe ağaçlarının yapraklarından sarkarak oluşur
  • Hayvan çeteleri Pale Gardens'da doğal olarak ortaya çıkmaz
  • Yeni biyomlara özgü ortam sesleri
  • Pale Garden'da eşlik eden müzik yok
    • Müzik çalarken bir oyuncu biyoma girerse, müzik kaybolacaktır.   
  • Yeni bir dünya yaratırken 3515201313347228787 tohumunu kullanmak, oyuncunun Soluk Bahçe'nin yanında doğmasını sağlayacaktır

Soluk Meşe Ağacı

Soluk Meşe ağaçları, Koyu Meşe ağaçlarına benzeyen yeni bir ağaç çeşididir.

  • Soluk Meşe Yaprakları, Soluk Meşe ağaçlarını yetiştirmek için 2x2 konfigürasyonunda ekilebilen Soluk Meşe Fidanlarını düşürür
  • Oyuncu tarafından yetiştirilen Soluk Meşe ağaçları herhangi bir dekorasyon olmadan büyür
  • Doğal olarak oluşan Soluk Meşe ağaçlarında, yapraklardan sarkan Soluk Asılı Yosun, yerde Soluk Yosun lekeleri ve Gıcırdayan Kalp blokları oluşabilir.
  • Soluk Meşe Yaprakları, alt tarafa maruz kalırsa yaprak parçacıkları üretme şansına sahiptir
  • Gezici Tüccarlar Soluk Meşe Fidanlarını Satabilir
  • Soluk Meşe Kütükleri, Soluk Meşe ahşap setine dönüştürülebilir:
    • Kapı
    • Çit
    • Çit Kapısı
    • Tahta
    • İmza
    • Asılı Tabela
    • Levha
    • Merdiven
    • Tuzak kapı
    • Odun
    • Soyulmuş Kütük
    • Soyulmuş Ahşap
    • Düğme
    • Basınç Plakası
    • Bot
    • Sandıklı Tekne

Soluk Yosun

Soluk Yosun Blokları, Halı çeşidi de dahil olmak üzere mevcut Yosun Bloklarına benzer şekilde çalışan yeni bloklardır.

  • Soluk Yosun Blokları, Soluk Bahçe biyomunda doğal olarak oluşur
  • Gezici Tüccarlar Soluk Yosun Bloğunu satabilirler
  • Soluk Yosun Halı, iki Soluk Yosun Bloğundan üretilebilir
  • Soluk Yosun Halısı, Soluk Bahçe biyomunda doğal olarak oluşur
    • Yerleştirildiğinde, Pale Moss Halı, onu çevreleyen herhangi bir bloğun katı yüzeylerinde iki bloğa kadar büyür
    • Soluk Yosun Halı, onu çevreleyen herhangi bir bloğun tüm katı yüzeylerine tam olarak büyümek için Kemik Unu ile işlenebilir

Soluk Asılı Yosun

Soluk Asılı Yosun, aşağıya doğru büyüyen asma benzeri bir bloktur.

  • Soluk Asılı Yosun, Soluk Meşe ağaçlarının yapraklarının altında, Soluk Bahçe biyomunda doğal olarak yetişir.
  • Soluk Asılı Yosun rastgele büyümez, ancak kemik unuyla yetiştirilebilir
  • Soluk Asılı Yosun çıkarıldığında anında kırılır
  • Soluk Asılı Yosun elde etmek için makas veya ipek dokunuşlu aletler gerekir
  • Gezici Tüccarlar Soluk Asılı Yosun satabilirler

Göz çiçekleri

Göz çiçekleri, Soluk Bahçe biyomunda oluşan yeni çiçeklerdir.

  • İki çeşidi vardır: Kapalı Göz Çiçeği ve Açık Göz Çiçeği
  • Göz çiçekleri, günün saatine göre iki varyant arasında geçiş yapar
    • Gece boyunca, Göz Çiçekleri Açılacak
    • Gün boyunca Kapalı olacaklar
    • Gündüz/gece döngüsü olmayan boyutlarda, olduğu gibi kalacaklar
    • Geçiş sırasında çiçekler parçacık efekti ve ses yayacaktır
  • Yere ekilen göz çiçekleri birbirleriyle iletişim kurarak yakındaki çiçeklerin açılıp kapanmasına yardımcı olur.
  • Açık Göz Çiçekleri'nin geceleri parlayan gözleri vardır
  • Göz çiçekleri, Soluk Bahçe biyomunda Kemik Öğütme çim blokları kullanılarak elde edilebilir
  • Arılar Açık Göz Çiçeklerine dokunduklarında zehirlenirler
  • Arılar Açık Göz Çiçekleri ile cezbedilebilir, ancak tipik üreme/büyüme davranışı yerine oyuncu etkileşimi ile zehirlenirler
  • Arılar Kapalı Göz Çiçekleriyle hiçbir şekilde etkileşime girmezler
  • Açık Göz Çiçeklerinden Yapılan Şüpheli Güveç Körlük Etkisine Neden Olacaktır
  • Kapalı Göz Çiçeklerinden Yapılan Şüpheli Güveç Bulantı Etkisine Neden Olacak
  • Kapalı ve Açık Göz Çiçeklerinden sırasıyla Gri veya Turuncu Boya yapılabilir
  • Gezici Tüccarlar Açık Göz Çiçeklerini Satabilir

Gıcırdayan Kalabalık

Gıcırdayan yaratık, iki Soluk Meşe kütüğü arasında bir Gıcırdayan Kalp bloğu varsa geceleri ortaya çıkar. Bu, Gıcırdayan Kalbin Soluk Meşe ağaçlarının içinde oluştuğu Soluk Bahçe biyomunda doğal olarak gerçekleşir.

  • Bir hayatta kalma veya macera modu Oyuncusu 12 blok içindeyse ve ona bakarsa bir Gıcırtı etkinleşecektir
  • Bir hayatta kalma veya macera modu varken bir Gıcırtı aktif kalır. 32 blok içindeki oyuncu
  • Aktif hale getirilen bir Gıcırtı, bir hayatta kalma veya macera oyuncusu ona bakıyorsa hareket etmeyecektir
    • Bu durumda tam geri tepme direncine de sahip olacak
  • Gıcırdayan yakın dövüş saldırıları 3 puan hasar verir (1,5 kalp)
  • Gıcırtılar, yalnızca yerinde sallanarak, yaratıkların ve mermilerin neden olduğu hasara tepki verir
  • Gıcırtılar yangına dayanıklıdır
  • Gıcırtılar kaktüsleri, tatlı meyve çalılarını ve toz karı görmezden gelir ve bunların içinden/üzerinden yürüyebilir
  • Oyuncular veya evcil hayvanları tarafından saldırıya uğradığında, bağlı olduğu Gıcırdayan ve Gıcırdayan Kalp bloğu arasında bir parçacık izi gösterilir
  • Gıcırdama'nın bağlı olduğu Gıcırdama Kalp bloğu yok edildiğinde, Gıcırdama özel bir seğirme animasyonuyla kaldırılır
  • Gıcırdayan yumurtlamalar gece/gündüz döngüsüne dayanır ve ışık seviyelerinden etkilenmez
  • Gıcırtılar teknelere giremez
  • Gıcırdayan Yumurta, Gıcırdayan Kalbe bağlı olmayan Gıcırdayan bir yaratık doğuracaktır:
    • Gece gündüz devam eder
    • Saldırılardan ve diğer hasar kaynaklarından hasar alır
    • Bir can puanına sahiptir (yarım kalp)
  • Gıcırdayan Kalpten çıkan gıcırtılar portallardan geçemez
  • Gıcırdayan Kalpten çıkan gıcırtılar İsim Etiketi ile isimlendirilemez
  • Kafalarında oyulmuş balkabağı takan oyuncular, gıcırdayan bir balkabağının yerinde donmadan görünmesini izleyebilirler
  • Köylüler gıcırtılardan korkarlar ve onlardan kaçarlar

Gıcırdayan Kalp

Gıcırdayan Kalp, her tarafı Soluk Meşe kütükleriyle kaplı, Soluk Meşe ağaçlarından oluşan "canlı" bir bloktur. Geceleri, aynı eksende hizalanmış iki Soluk Meşe Kütüğü arasına yerleştirildiğinde, Gıcırdayan bir çete oluşturabilir.

  • Gece aktiftir ve gündüzleri uykudadır
  • Oyuncu veya evcil hayvanı Gıcırdayan'a çarptığında, bağlı Gıcırdayan'a doğru bir parçacık izi gönderir
  • Bir Gıcırdayan Kalp bloğu yok edildiğinde, bağlı Gıcırdayan kaldırılır
  • Gıcırdayan Kalp, aşağıdaki durumlarda bağlı Gıcırdayan'ı çıkarmaya veya değiştirmeye karar verir:
    • Gün dönüyor
    • Gıcırtı, Gıcırdayan Kalpten çok uzakta
    • Bir Oyuncu birkaç saniyeliğine Gıcırdayan ile kesişir
  • Gıcırdayan Kalp bloğuna bağlı karşılaştırıcılar, bağlı Gıcırdayan Kalp bloğuna olan mesafeye bağlı olarak bir sinyal gücü çıkışı verecektir.
  • Gıcırdayan bir kalp, Reçine Blok ve Soluk Meşe Kütükleri ile yapılabilir
  • Gıcırdayan Kalp bloğu, İpek Dokunuş büyülü aracı kullanılarak elde edilebilir
  • İpek Dokunuş bloğu olmadan Gıcırdayan Kalbi kırmak, Fortune büyülü aracı kullanıldığında 1-3 Reçine Kümesi veya daha fazlasını düşürecektir
  • Doğal olarak yerleştirilmiş Gıcırdayan Kalpler, bir Oyuncu tarafından İpek Dokunuş ile veya onsuz kırıldığında 20-24 deneyim düşürür

Reçine

Reçine Kümesi, Reçine Bloğu, Reçine Tuğlası ve bir dizi Reçine Tuğlası bloğu eklendi.

  • Gıcırdayan bir yaratığa saldırmak, Gıcırdayan Kalbinin 2-3 Reçine Kümesi yaymasına neden olur
    • Soluk Meşe Kütüklerinin yanlarında, Gıcırdayan Kalbe yakın ve bağlı olan reçine kümeleri belirir
    • Gıcırdayan Kalp bekleme süresindedir ve bir saldırıdan sonra 5 saniye boyunca daha fazla Reçine Kümesi üretemez
  • Reçine Küme blokları, komşu bloğun herhangi bir tam yüzeyine yerleştirilebilir
  • Reçine Küme blokları suyla dolu olabilir
  • Reçine Bloğu, Reçine Kümeleri için bir depolama bloğudur
  • Reçine Kümeleri Reçine Tuğla öğelerine eritilebilir
  • Reçine Tuğla öğeleri zırh süsleme malzemesi olarak kullanılabilir
  • Reçine Tuğla öğeleri Reçine Tuğlalara dönüştürülebilir
  • Reçine Tuğlalar, Reçine Tuğla Levhalar, Reçine Tuğla Merdivenler, Reçine Tuğla Duvarlar ve daha sonra Yontulmuş Reçine Tuğlalar olarak işlenebilir
    • Taş Kesici ayrıca bu öğeleri üretmek için de kullanılabilir
  • Reçine Kümesi ve Reçine Bloğu madencilik için bir alet gerektirmez ve anında çıkarılır
  • Reçine Tuğla blok ailesi için uygun araç Kazma'dır
  • Reçine Kümeleri bazı Woodland Mansion ganimet sandıklarında bulunabilir

Pale Garden Ortam Sesleri için Yeni Sistem

Pale Garden biyomundaki ortam sesleri biyomun kendisinden gelmez, ancak biyomda bulunan bloklar tarafından üretilir.

  • Soluk Asılı Yosun, Soluk Meşe Kütüklerine veya Soluk Meşe Yapraklarına takıldığında ince atmosferik sesler yayar
  • Gıcırdayan Kalpler, gece boyunca aktif olduklarında ve her tarafları Kütüklerle çevrili olduğunda bir dizi ürkütücü ses çıkarırlar
  • Soluk Yosun Blokları üzerine yerleştirilen Açık Göz Çiçekleri yumuşak, fısıldayan bir ses çıkarır

Değişiklikler

  • Kılıçlar artık Moss Carpet madenciliği için etkili araçlar olarak kabul edilmiyor
    • Çapalar, Yosun Halılarını çıkarmak için uygun araçlar olmaya devam ediyor
  • Arılar artık tipik üreme/büyüme davranışı yerine, Wither Roses ile oyuncu etkileşimlerinde solduruluyor
  • Yavru Kediler ve Kurtlar artık mümkünse ebeveynlerinin tasma renginin karışımı olan bir renkte tasma alıyorlar
  • Popoloca için dil desteği eklendi
  • Şüpheli Yahnilerin etki süreleri Bedrock Edition'dakilerle aynı olacak şekilde ayarlandı:
    • Doygunluk: 0,35 saniye (değişmedi)
    • Gece Görüşü: 5 saniye (değişmedi)
    • Yangına Dayanıklılık: 3 saniye
    • Körlük: 11 saniye
    • Zayıflık: 7 saniye
    • Yenilenme: 7 saniye
    • Zıplama Hızı: 5 saniye
    • Wither: 7 saniye
    • Zehir: 11 saniye
  • Herobrine kaldırıldı

Drops için Gerekli Araçlar

Geliştirici Notu :  Desteği kırıldığında düşen herhangi bir bloğun, herhangi bir araçla kazıldığında da düşmesini sağladık. Bir bloğu doğrudan kırmanın, altındaki bloğu kırarak herhangi bir araçla elde etmek mümkünken, onu yok edebilmesi adil görünmüyordu!

  • Destek gerektiren aşağıdaki bloklar artık herhangi bir aletle kırıldığında her zaman düşecek: Çan, Fener, Ruh Feneri, tüm Bakır Kapılar, Demir Kapı, Ağır Ağırlıklı Basınç Plakası, Hafif Ağırlıklı Basınç Plakası, Cilalı Blackstone Basınç Plakası ve Taş Basınç Plakası
  • Demleme Standı artık herhangi bir aletle kırıldığında düşüyor
  • Ender Sandığı artık yanlış bir aletle kırıldığında hiçbir şey düşürmek yerine Obsidiyen düşürüyor

Çeteler Eşyaları Topluyor

Çetelerin donatılmış eşyalarını yerdeki eşyalarla değiştirme kararlarında bazı değişiklikler yapıldı

  • Öğe bir zırh yuvasına aitse ve aşağıdaki koşullardan herhangi biri geçerliyse öğeyi değiştirin
    • Yeni öğenin daha yüksek bir temel zırh değeri var
    • Yeni öğenin daha yüksek bir temel zırh dayanıklılık değeri var
    • Yeni öğe daha fazla büyüye sahip
    • Yeni ürün daha az hasarlıdır
    • Yeni öğenin özel bir adı var, ancak eskisinin yok
  • Öğe ana el yuvasına aitse ve aşağıdaki koşullardan herhangi biri geçerliyse öğeyi değiştirin
    • Yeni öğe tercih edilen bir silahken eskisi değil
      • Eski eşya tercih edilen bir silahken yeni eşya tercih edilmeyen bir silahsa, eşyayı değiştirmeyin
    • Yeni öğenin daha yüksek bir temel hasar değeri var
    • Yeni öğe daha fazla büyüye sahip
    • Yeni ürün daha az hasarlıdır
    • Yeni öğenin özel bir adı var, ancak eskisinin yok

Tercih Edilen Silahlar

Aşağıdaki yaratıkların artık almayı tercih ettikleri silah türleri var:

  • Wither İskeletleri hariç iskelet benzeri yaratıklar Yayları tercih eder
  • Yetişkin Piglinler ve Yağmacılar Arbaleti tercih ediyor
  • Boğulanlar Tridents'i tercih ediyor

Teknik Değişiklikler

  • Veri Paketi sürümü artık 61
  • Kaynak Paketi sürümü artık 46
  • winter_drop  özellik bayrağı ve yerleşik veri paketi kaldırıldı 

Veri Üreticisi

  • Sunucu jar'ındaki ( net.minecraft.data.Main ) veri oluşturucu artık  varlıklar  dizinini oluşturmuyor
    • Bu giriş noktası için komut satırından --client seçeneği   kaldırıldı
  • İstemci jar dosyasında artık yeni bir giriş noktası  net.minecraft.client.data.Main  mevcut ve sunucu jar dosyasındaki veri oluşturucusuyla benzer bir komut satırı yapısı var
    • Mevcut seçenekler:
      • --client - varlıklar  dizinini  oluşturur 

Ağ Protokolü

  • İstemci artık minecraft:player_loaded  paketini, dünyaya ilk kez yüklendikten sonra yükleme arazi ekranı kapandıktan ve yeniden canlanırken yükleme ekranı kapandıktan sonra gönderecek 

Veri Paketi Sürümleri 58 ila 61

  • Minecraft  :trail  parçacığının yeni bir zorunlu alanı var:  süre
    • Parçacığın başlangıçtan hedefe uçmasının ne kadar süreceğini tik cinsinden belirtir
  • Minecraft:entity_data ile yumurta oluşturma  ve minecraft:block_entity_data bileşeni  ile blok öğeleri  oluşturma artık yalnızca kimlik  etiketi yerleştirilen varlık veya blok varlığı türüyle eşleşirse  veri uygulayacak 
    • Ayrıca, böyle bir öğenin kullanılmasının doğrudan veya dolaylı olarak yüksek izin düzeyine sahip bir komut yürütülmesine yol açabileceği durumlarda, öğe araç ipucuna bir uyarı eklenecektir.
    • Bu uyarı başka hiçbir bileşen tarafından gizlenemez
  • Minecraft:trim_material kayıt  defterindeki  item_model_index alanı   kaldırıldı (model oluşturma için artık gerekli değil)
  • minecraft:custom_model_data bileşeni  , minecraft:set_custom_model_data  değiştiricisiyle  birlikte genişletildi 
  • Minecraft:creaking_transient  varlık türü kaldırıldı 

Komutlar

  • Artık nitelik  komutunda hedefte bulunan nitelik değiştirici kimlikleri için öneriler gösterilecek 

öznitelik  Komutu

Yeni alt komut:  Hedef varlık için bir özniteliğin temel değerini varsayılan değerine sıfırlamak için base reset  . Öznitelik varlıkta mevcut değilse, komut başarısız olur.

Sözdizimi:

attribute <target> <attribute> base reset 



Parametreler:

  • hedef : Özniteliğin güncelleneceği varlık
  • öznitelik : Güncellenecek öznitelik kimliği

Etiketler

Blok Etiketleri

  • #bee_attractive eklendi   - Arıların tozlaştırabileceği tüm blokları belirtir
  • #tall_flowers kaldırıldı 

Ürün Etiketleri

  • #çiçekler  ve  #uzun_çiçekler kaldırıldı 
  • trim_templates kaldırıldı 
  •  Bu yaratıklar için eşya alırken tercih edilen silah türlerini belirtmek amacıyla #skeleton_preferred_weapons ,  #piglin_preferred_weapons ,  #pillager_preferred_weapons  ve  #drowned_preferred_weapons etiketleri eklendi 
  •  Wither İskeletlerinin almak istemediği silahlar için #wither_skeleton_disliked_weapons eklendi 

Fırın, Tütsüleme Fırını ve Yüksek Fırın Verileri

  • CookTime , cooking_time_spent  olarak  yeniden adlandırıldı 
  • CookTimeTotal, cooking_total_time  olarak  yeniden adlandırıldı 
  • BurnTime, lit_time_remaining  olarak  yeniden adlandırıldı 
  •  Fırının yakılması gereken toplam süreyi temsil eden lit_total_time alanı eklendi 

TNT Minecart Verileri

  • TNT Minecart'ların TNTFuse alanı  , birleştirme  amacıyla yeniden adlandırıldı 
  •  Minecart'ın hızına bağlı olarak eklenen hasar miktarını kontrol eden isteğe bağlı explosion_speed_factor alanı eklendi 
    • Varsayılan değer:  1.0

Metin Bileşenleri

 Metin Bileşenlerine, metnin gölge özelliklerini geçersiz kılan isteğe bağlı shadow_color stil alanı eklendi  .

  • Biçim:
    • Paketlenmiş bir tamsayı ARGB değeri (örneğin  -1 )
    • RGBA değerlerinin bir dizisi (örneğin  [1, 1, 1, 1] )
  • 0 olarak belirtilirse  , bu metin için gölge asla görüntülenmeyecektir
  • Sıfır olmayan bir değer olarak belirtilirse, gölge her zaman bu renkle görüntülenir

Ürün Bileşenleri

minecraft:donanılabilir

  • Model  alanı asset_id olarak  yeniden adlandırıldı 

minecraft:özel_model_verileri

  • Bileşen artık çeşitli model özelliği alıcıları tarafından yapılan yeni kullanımları karşılamak için daha fazla alana sahip (Kaynak Paketi değişikliklerine bakın)
  • Alanlar:
    • şamandıralar  - şamandıraların listesi
    • bayraklar  - Boole değerlerinin listesi
    • dizeler  - dizelerin listesi
    • renkler  - RGB renk değerlerinin listesi

Öğe Değiştiricileri

minecraft:özel_model_verilerini_ayarla

Artık daha karmaşık bileşen yapılarını barındıracak daha fazla alana sahip.

  • Yeni alanlar:
    • floats  - numara sağlayıcılarının isteğe bağlı liste işlemi
    • bayraklar  - Boole değerlerinin isteğe bağlı liste işlemi
    • dizeler  - dize değerlerinin isteğe bağlı liste işlemi
    • renkler  - RGB değerlerinin veya sayı sağlayıcılarının isteğe bağlı liste işlemi
  • Liste işlemleri  set_fireworks değiştiricisindeki explosions  alanıyla  aynı formatı kullanır  :
    • değer  - eklenecek değerlerin listesi
    • mod : uygulanacak fonksiyonu belirleyen numaralandırılmış değer:
      • replace_all : listeyi tamamen değiştir
      • replace_section : listenin bir bölümünü değiştirir. Argümanlar:
        • ofset : isteğe bağlı negatif olmayan tam sayı:
          • Değiştirilen aralığın başlangıcı
          • Eğer atlanırsa,  0  kullanılır
        • boyut : isteğe bağlı negatif olmayan tam sayı:
          • Listede değiştirilecek aralığın boyutu
          • Eğer atlanırsa, değerler alanının boyutu   kullanılır
      • ekle : listeye ekler, var olan girişleri eklenen bölümün sonrasına taşır. Argümanlar:
        • ofset : isteğe bağlı negatif olmayan tam sayı:
          • Yeni girişlerin ekleneceği dizin
          • Eğer atlanırsa,  0  (ilk değerden önce) kullanılır
      • append : değerleri listenin sonuna ekle
  • Örneğin  {function:"set_custom_model_data",floats:{values:[2],mode:replace_all}}, float'ları  tek değer  2 ile  değiştirir 

Özel Dünya Oluşturma

  • simple_block özellik türünün   yeni bir isteğe bağlı alanı vardır:  schedule_tick
    • Doğru olarak ayarlanırsa  , blok, üretimden sonra simülasyon mesafesine girdiği ilk tıklamada bir kez tıklanacak şekilde planlanır
    • Varsayılan:  false
  • Biyom efektleri,   ağırlıklı liste kullanılarak müzik için yeni bir formata sahip
    • Liste boş olabilir ve bu biyomda hiçbir müzik çalınmaması gerektiğini gösterir
  • Biyom etkilerinin yeni bir isteğe bağlı alanı var:  music_volume
    • Biyoma girildiğinde oyun, mevcut müzik sesi ile yeni ses arasında sorunsuz bir şekilde geçiş yapacaktır

Kaynak Paketi Sürüm 43 ila 46

  • Bahçe Uyanıyor içeriği için Yeni Kaynaklar
  • GUI sprite'larına yönelik güncellemeler
  • Magma Küpü dokusunun UV haritalaması güncellendi
  •  Bir Öğe Çerçevesindeki (  map_id bileşeni olmayan harita öğesi) geçersiz  minecaft:filled_map öğeleri  artık çerçevenin boyutunu değiştirmiyor
  • Veri odaklı öğe modelleri için yeni format
  • Daha önce yalnızca bir blok varlığı (Sancaklar, Başlar, Yataklar, Sandıklar, Kanallar, Süslenmiş Kaplar, Shulker Kutuları ve İşaretler) gösteren tüm bloklar artık üzerlerine normal bir blok modeli de gösterecek (Çanlar, Büyü Masaları vb.'nin mevcut davranışıyla aynı).
    • Not: İşlenen blok varlığı hala kaldırılamıyor veya veri odaklı hale getirilemiyor, bu değişiklik yalnızca daha önce göz ardı edilen blok modellerini etkiliyor
  • Unifont 16.0.01 sürümüne güncellendi

Yeni Kaynaklar

  • Aşağıdaki yeni blok modelleri ve dokular eklendi:
    • yontulmuş reçine tuğlaları
    • kapalı_göz_çiçeği
    • açık_göz_çiçeği
      • Ek olarak, open_eyeblossom_emissive  doku katmanını kullanır 
    • reçine_blok
    • reçine_tuğlaları
    • reçine_kümesi
  • Aşağıdaki üst düzey olmayan blok modelleri eklendi:
    • çapraz_yayılımlı
    • çiçek_saksısı_çapraz_yayılımlı
  • Aşağıdaki yeni ürün modelleri ve dokuları eklendi:
    • reçine_tuğlası
    • reçine_kümesi
  • Yeni Zırh Döşeme renk paleti eklendi:  trims/color_palettes/resin

Yeniden adlandırmalar

  • ekipman  dizini bir seviye yukarı taşındı, yani  modeller/ekipman/ ekipman/  oldu 
  • broken_elytra modeli ve dokusu elytra_broken  olarak yeniden adlandırıldı 

GUI Sprite'ları

  • Tost  /sistem  sprite düzeni, standart dokuz dilimleme işlevselliğini kullanacak şekilde güncellendi
  • Tost  /eğitim  sprite'ı artık daha uzun tostlar için ölçeklendirilecek ve bu nedenle varsayılan Kaynak Paketi'nde dokuz dilimli ölçeklendirmeye sahip olacak
  • advancements  /box_obtained  ve  advancements/box_unobtained  GUI sprite'ları artık dokuz dilimlemeyle ölçeklenecek şekilde yapılandırıldı
  • Envanterdeki zırh yuvaları gibi boş yuva sprite'ları yeniden adlandırıldı ve  öğelerden gui/sprites/container/slot  dizinine  taşındı 
    • boş_zırh_yuvası_miğfer  ->  kask
    • boş_zırh_yuvası_göğüs_plakası  ->  göğüs_plakası
    • boş_zırh_yuvası_taytları  ->  taytlar
    • boş_zırh_yuvası_botları  ->  botlar
    • boş_yuva_kılıcı  ->  kılıç
    • boş_yuva_kazma  ->  kazma
    • boş_yuva_baltası  ->  balta
    • empty_slot_shovel  ->  kürek
    • boş_yuva_çapası  ->  çapa
    • boş_yuva_demircilik_şablonu_zırh_düzenlemesi  ->  demircilik_şablonu_zırh_düzenlemesi
    • boş_yuva_demircilik_şablonu_netherite  ->  demircilik_şablonu_netherite
    • boş_yuva_ametist_parçası  ->  ametist_parçası
    • boş_yuva_elmas  ->  elmas
    • boş_yuva_zümrüt  ->  zümrüt
    • empty_slot_ingot  ->  külçe
    • empty_slot_lapis_lazuli  ->  lapis_lazuli
    • boş_yuva_kuvars  ->  kuvars
    • boş_yuva_kırmızı_taş_tozu  ->  kırmızı_taş_tozu
  • Loom'daki boş yuva sprite'ları arka planlarından ayrılıp taşındı:
    • konteyner/tezgah/afiş_yuvası  ->  konteyner/yuva/afiş
    • konteyner/tezgah/desen_yuvası  ->  konteyner/yuva/afiş_deseni
    • konteyner/tezgah/boya_yuvası  ->  konteyner/yuva/boya
  • Brewing Stand'daki boş slot sprite'ları konteyner arka planından ayrıldı:
    • konteyner/yuva/bira_yakıtı
    • kap/yuva/iksir
  • At/Lama envanterlerindeki boş yuva sprite'ları arka planlarından ayrıldı, kırpıldı ve taşındı:
    • konteyner/at/zırh_yuvası  ->  konteyner/yuva/at_zırhı
    • konteyner/at/lama_zırhı_yuvası  ->  konteyner/yuva/lama_zırhı
    • konteyner/at/eyer_yuvası  ->  konteyner/yuva/eyer

Ürün modelleri

  • Öğe modellerini tanımlamak için yeni bir biçim tanıtıldı
  • Öğe modelleri minecraft:item_model  bileşenine göre seçilir 
    • item_model=foo:bar olan öğeye ait bilgiler (model dahil)  /assets/foo/items/bar.json  dosyasında saklanır 
  • Mevcut blok modellerinden geçersiz kılma bölümü   kaldırıldı
  • Modeller dizininde artık sabit kodlanmış yollar yok  ; modeller artık yalnızca öğeler  veya  blok  durumları dizinlerindeki  tanımlar tarafından başvurulursa kullanılacak 
  • Modeller/öğelerdeki yalnızca bir blok modele yönlendiren modeller   kaldırıldı
    •  Bu gibi durumlarda, öğe modeli doğrudan modellere/blok modeline başvuracaktır. 

Üst Düzey Müşteri Öğesi Bilgileri

  • Öğeyi oluşturmak için gereken bilgileri içerir
  • /assets/[namespace]/items/[path].json dosyasında saklanır 
  • Alanlar:
    • model : Alanları olan nesne:
      • tür : Öğe modelinin türü (aşağıya bakın)
      • <türe özgü>  - Öğe modeli türüne bağlı ek alanlar
    • hand_animation_on_swap  - Öğe yığını değiştiğinde (tür, sayı veya bileşenler) aşağı ve yukarı animasyonun birinci şahıs görünümünde oynatılıp oynatılmayacağını açıklayan Boole alanı, varsayılan:  true
      • Yalnızca yeni öğeden gelen değer dikkate alınır
      • Öğe alındığında veya sayım değiştiğinde GUI'deki "pop" animasyonunu kontrol etmez

minecraft:model  Öğe Modeli Türü

  • Modeller  dizininden düz bir model oluşturur 
  • Alanlar:
    • model : Modellerdeki bir modelin ad alanlı kimliği   (örneğin  minecraft:block/yellow_glazed_terracotta )
    • renk tonları : İşlenmiş modelin elemanlarına uygulanacak renk tonu kaynaklarının listesi (ilk giriş  renk indeksi  0'a, ikincisi - 1'e, vb. uygulanır)
      • Her renk tonu kaynağının bir RGB rengi döndürmesi bekleniyor
      • Renkler, paketlenmiş tam sayı RGB değerleri (örneğin -1 ) veya 0,0  ile  1,0 aralığındaki bir RGB değerleri dizisi   (örneğin  [ 1,0, 1,0, 1,0 ] ) olarak belirtilir 
      • Biçim:
        • tür : Renk tonu kaynağının türü (aşağıya bakın)
        • <türe özgü>  - Renk tonu kaynağı türüne bağlı ek alanlar
minecraft:constant  Tint Kaynak Türü
  • Sabit bir RGB rengi döndürür
  • Alanlar:
    • değer  - RGB değeri
minecraft:custom_model_data  Renk Tonu Kaynak Türü
  • Minecraft:custom_model_data bileşenindeki renkler  listesinden  bir değer döndürür   (varsa)
  • Alanlar:
    • dizin - Renkli  alan için dizin  , varsayılan:  0
    • varsayılan : RGB değeri
minecraft:dye  Renk Tonu Kaynak Türü
  • minecraft:dyed_color bileşenindeki değeri   veya mevcut değilse varsayılan değeri döndürür
  • Alanlar:
    • varsayılan  - RGB değeri
minecraft:grass  Renk Tonu Kaynak Türü
  • textures/colormap/grass.png dosyasına göre belirli iklim parametrelerinde çim rengini döndürür 
  •  Bu , biyom konfigürasyonunda düşüş  ve  sıcaklık tarafından seçilen renklerle aynı renkleri verir 
  • Alanlar:
    • sıcaklık  -  0..1  (dahil) aralığında yüzer
    • düşüş - 0..1  (dahil) aralığında  dalgalanma 
minecraft:firework  Renk Tonu Kaynak Türü
  • Minecraft:firework_explosion bileşenindeki renklerin ortalamasını   veya hiçbiri yoksa varsayılan bir rengi döndürür
  • Alanlar:
    • varsayılan : RGB değeri
minecraft:map_color  Renk Tonu Kaynak Türü
  • Minecraft:map_color bileşenindeki rengi   veya bileşen mevcut değilse varsayılan rengi döndürün
  • Alanlar:
    • varsayılan : RGB değeri
minecraft:potion  Renk Tonu Kaynak Türü
  • minecraft:potion_contents bileşenine dayalı bir renk döndürür   :
    • Eğer bileşen mevcutsa:
      • Özel renk, bileşende mevcutsa
      • En az bir tanesi mevcutsa, efekt renklerinin ortalaması
    • Bileşen mevcut değilse veya herhangi bir etkisi yoksa varsayılan renk
  • Alanlar:
    • varsayılan : RGB değeri
minecraft:team  Renk Tonu Kaynak Türü
  • Varsa, bağlam varlığının takım rengini döndürür
  • Alanlar:
    • varsayılan  - Bağlam varlığı olmadığında, varlık bir takımda olmadığında veya takımın rengi olmadığında döndürülecek RGB değeri

Minecraft: Özel  Ürün Model Türü

  • Özel (veri odaklı olmayan) bir model oluşturur
  • Alanlar:
    • model : Özel model örneği
      • Biçim:
        • tür  - Özel modelin türü (aşağıya bakın)
        • <türe özgü>  - Renk tonu kaynağı türüne bağlı ek alanlar
    • taban :  Dönüşümler, parçacık dokusu ve GUI ışığı sağlamak için modellerde bir modelin ad alanlı kimliği 
minecraft:banner  Özel Model Türü
  • Minecraft:banner_patterns  bileşeninden desenler içeren bir Banner oluşturur 
  • Alanlar:
    • renk  - Banner tabanının rengi, 16 önceden tanımlanmış renkten biri
minecraft:bed  Özel Model Türü
  • Tüm Yatağı Oluşturur
  • Alanlar:
    • texture  - Kullanılacak doku için,  textures/entity/bed/  öneki ve  .png  soneki olmadan, ad alanlı kimlik
minecraft:chest  Özel Model Türü
  • Tek bir Sandık oluşturur
  • Alanlar:
    • texture  - Kullanılacak doku için,  textures/entity/chest/  öneki ve  .png  soneki olmadan, ad alanlı kimlik
    • açıklık  - Float,  0.0  (varsayılan) - tamamen kapalı,  1.0  - tamamen açık
minecraft:conduit  Özel Model Türü
  • Bir Kanal Oluşturur
  • Alan yok
minecraft:decorated_pot  Özel Model Türü
  • Süslenmiş Bir Saksı Oluşturur
  • Minecraft:pot_decorations  bileşenindeki değerleri kullanır 
  • Alan yok
minecraft:hanging_sign  Özel Model Türü
  • Asılı Bir Tabela Oluşturur
  • Alanlar:
    • ağaç_türü - Meşe ,  ladin ,  huş ,  akasya ,  kiraz ,  orman ,  koyu_meşe ,  soluk_meşe ,  mangrov ,  bambu ,  koyu kırmızı  ve  eğrilmiş  ağaçlardan biri 
    • doku  - Kullanılacak doku için isteğe bağlı ad alanlı kimlik,  textures/entity/signs/hanging/  öneki ve  .png  soneki olmadan
      • Mevcut değilse, wood_type'dan türetilecektir 
minecraft:head  Özel Model Türü
  • Bir Kafa Oluşturur
  •  Uygun olduğunda minecraft:profile bileşeninden profil kullanır 
  • Alanlar:
    • tür - İskelet ,  wither_skeleton ,  oyuncu ,  zombi ,  sarmaşık ,  domuzcuk ,  ejderha  türlerinden biri 
    • texture  - Kullanılacak doku için isteğe bağlı ad alanlı kimlik,  textures/entity/  öneki ve  .png  soneki olmadan
      • Eğer yoksa, tür  alanına bağlı olarak varsayılan doku kullanılacaktır 
      • Ek olarak, mevcutsa,  minecraft:profile  bileşeni yok sayılır
    • animasyon  - yüzen baş animasyonunu kontrol eden animasyon (örneğin Piglin kulakları veya Ender Ejderhası çenesi), varsayılan:  0.0
minecraft:shield  Özel Model Türü
  • Bir Kalkan Oluşturur
  • Minecraft:banner_patterns bileşenindeki desenleri  ve minecraft:base_color  bileşenindeki  renkleri  kullanır
  • Alan yok
minecraft:shulker_box  Özel Model Türü
  • Shulker Kutusunu Oluşturur
  • Alanlar:
    • texture  - Kullanılacak doku için,  textures/entity/shulker/  öneki ve  .png  soneki olmadan ad alanlı kimlik
    • açıklık  - Float,  0.0  (varsayılan) - tamamen kapalı,  1.0  - tamamen açık
    • yönlendirme  - İşleme için yönlendirme, varsayılan:  yukarı
minecraft:standing_sign  Özel Model Türü
  • Ayakta Duran Bir İşaret Oluşturur
  • Alanlar:
    • ağaç_türü - Meşe ,  ladin ,  huş ,  akasya ,  kiraz ,  orman ,  koyu_meşe ,  soluk_meşe ,  mangrov ,  bambu ,  koyu kırmızı  ve  eğrilmiş  ağaçlardan biri 
    • texture  - Kullanılacak doku için isteğe bağlı ad alanlı kimlik,  textures/entity/signs/  öneki ve  .png  soneki olmadan
      • Mevcut değilse, wood_type'dan türetilecektir 
minecraft:trident  Özel Model Türü
  • Üç Dişli Mızrak Oluşturur
  • Alan yok

minecraft:composite  Ürün Modeli Türü

  • Birden fazla alt model oluşturur
  • Tüm modeller aynı alanda oluşturulur
  • Alanlar:
    • modeller : İşlenecek öğe modellerinin listesi

minecraft:condition  Öğe Modeli Türü

  • Boole özelliğine bağlı olarak bir öğe modeli oluşturur
  • Alanlar:
    • mülk : Mülk türü (aşağıya bakın)
    • <özelliğe özgü>  - Özellik türüne bağlı olarak satır içi eklenen ek alanlar
    • on_true - Özellik doğru  olduğunda işlenecek öğe modeli 
    • on_false - Özellik yanlış  olduğunda işlenecek öğe modeli 
minecraft:broken  Boolean Özelliği
  •  Öğe hasarlıysa ve kırılmadan önce yalnızca bir kez kullanılabilir durumdaysa doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:bundle/has_selected_item  Boolean Özelliği
  •  Bundle "açık" ise, yani GUI'de görünen öğeyi seçmişse doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:carried  Boolean Özelliği
  •  Öğe GUI'deki yuvalar arasında taşınırsa doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:custom_model_data  Boole Özelliği
  • Minecraft:custom_model_data bileşenindeki bayraklar  listesinden  bir değer döndürür   (eğer varsa)
  •  Bileşen mevcut değilse false döndürür 
  • Alanlar:
    • dizin - Bayraklarda  kullanılacak girdinin dizini  , varsayılan:  0
minecraft: hasarlı  Boole Özelliği
  •  Öğe hasarlıysa ve en az bir kez kullanılmışsa doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:extended_view  Boole Özelliği
  •  Oyuncunun Shift tuşunu basılı tutarak genişletilmiş ayrıntıları talep etmesi durumunda doğru döner 
    • Not: bir tuş ataması değil, geri tepme yapılamaz
  • Yalnızca öğe kullanıcı arayüzünde görüntülendiğinde çalışır
  • Alan yok
minecraft:fishing_rod/cast  Boolean Özelliği
  •  Şu anda kullanılan Olta Kamışına bir Balıkçı Şamandırası takılıysa doğru döndürür 
  • Alan yok
minecraft:has_component  Boolean Özelliği
  •  Belirtilen bileşen öğede mevcutsa doğruyu döndürür 
  • Alanlar:
    • bileşen  - Kontrol edilecek bileşen türü
    • ignore_default  - Öğe türü için varsayılan bileşen değeri "bileşen yok" olarak değerlendirilmeliyse, varsayılan:  false
minecraft:keybind_down  Boole Özelliği
  •  Tuş bağlama şu anda etkinse doğruyu döndürür 
    • Not: Test edilen tuş ataması, bağlamdan bağımsız olarak görüntüleyici için yerel olanıdır
  • Alanlar:
    • keybind - Tuş bağlama kimliği, tuş bağlama  metin bileşenindeki  değerle aynıdır 
      • Örnekler:  key.use ,  key.left
minecraft:selected  Boolean Özelliği
  •  Öğe bir kısayol çubuğunda seçiliyse doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:using_item  Boolean Özelliği
  •  Oyuncunun şu anda bu öğeyi kullanıyor olması durumunda doğruyu döndürür 
  • Alan yok
minecraft:view_entity  Boolean Özelliği
  • Seyirci olmadığında,   bağlam varlığı yerel Oyuncu varlığıysa (yani istemci tarafından kontrol edilen bir varlıksa) doğruyu döndürür
  • Seyrederken,   bağlam varlığı seyredilen varlıksa true değerini döndürür
  • Hiçbir bağlam varlığı mevcut değilse, false döndürür 
  • Alan yok

minecraft:  Öğe Model Türünü seçin

  • Bir dize özelliğiyle eşleşmeye dayalı bir öğe modeli oluşturur
  • Alanlar:
    • mülk : Mülk türü (aşağıya bakın)
    • <özelliğe özgü>  - Özellik türüne bağlı olarak satır içi eklenen ek alanlar
    • vakalar  - Formatta eşleştirilecek vakaların listesi:
      • ne zaman  - Özelliğe göre eşleştirilecek değer, türü özelliğe bağlıdır
        • Tek bir dize veya dizelerin bir listesi olabilir
      • model  - Bu durum seçildiğinde işlenecek öğe modeli
    • geri dönüş  - Hiçbir durum değerle eşleşmezse oluşturulacak öğe modeli
      • Mevcut değilse, bunun yerine "eksik" bir yer tutucu model oluşturulacaktır
minecraft:block_state  Dize Özelliği
  • Minecraft:block_state  bileşeninden bazı özelliklerin değerini döndürür 
  • Alanlar:
    • block_state_property  - Bileşenden seçilecek dize anahtarı
  • Olası değerler: Herhangi bir dize
minecraft:charge_type  Dize Özelliği
  •  Mevcutsa minecraft:charged_projectiles bileşeninde depolanan şarj türünü döndürür 
  • Alan yok
  • Olası değerler:
    • hiçbiri  - Eğer mermi yoksa veya bileşen mevcut değilse
    • roket  - En az bir havai fişek roketi varsa
    • ok  - Herhangi bir diğer durum
minecraft:context_dimension  Dize Özelliği
  • Herhangi bir boyut varsa, bağlamdaki boyutun kimliğini döndürür
  • Alan yok
  • Olası değerler: Ad alanlı boyut kimlikleri (  minecraft:overworld gibi )
minecraft:context_entity_type  Dize Özelliği
  • Bağlamda mevcut olan varlığın türünü (varsa) döndürür
  • Alan yok
  • Olası değerler: Ad alanlı varlık türü kimlikleri

Geliştirici Notu :  Bağlam varlıkları başlangıçta yalnızca Pusulalar ve Saatler için kullanılıyordu; bu da bu türün yalnızca bu öğelerin doğru okumayı göstereceği işleme bağlamlarında kullanılabilir olduğu anlamına gelir (bkz.  MC-186797  ve ilgili hatalar).

minecraft:custom_model_data  Dize Özelliği
  • Minecraft:custom_model_data  bileşenindeki dizeler  listesinden  bir değer döndürür 
  • Alanlar:
    • dizin - Dizelerde  kullanılacak girdinin dizini  , varsayılan:  0
  • Olası değerler: Herhangi bir dize
minecraft:display_context  Dize Özelliği
  • Bu öğenin işlendiği bağlamı döndürür
  • Alan yok
  • Olası değerler:
    • hiçbiri
    • üçüncü_şahıs_solak
    • üçüncü kişi_sağ el
    • birinci_şahıs_solak
    • birinci şahıs_sağ el
    • KAFA
    • grafiksel kullanıcı arayüzü
    • zemin
    • sabit
minecraft:local_time  Dize Özelliği
  • Belirli bir desene göre biçimlendirilmiş geçerli saati döndürür
  • Değer her saniye güncellenir
  • Yerel ayarlar, saat dilimi ve desen için tam biçim belgeleri için ICU (Unicode için Uluslararası Bileşenler) belgelerine bakın
  • Alanlar:
    • yerel  - Yerel ayarı açıklayan isteğe bağlı değer
      • Örnekler:
        • en_US : İngilizce dili (hafta adları gibi şeyler için kullanılır), biçimlendirme ABD'deki gibidir
        • cs_AU@numbers=thai;calendar=japanese : Çek dili, Avustralya biçimlendirmesi, Tay rakamları ve Japon takvimi
      • Varsayılan değer  "" dir , bu da "kök" yerel ayarı anlamına gelir (İngilizce adlar da dahil olmak üzere bir dizi varsayılan)
    • time_zone  - Saat dilimini tanımlayan isteğe bağlı değer
      • Mevcut değilse, istemci bilgisayarında ayarlanan saat dilimine varsayılan olarak ayarlanır
      • Örnekler:
        • Avrupa/Stockholm
        • GMT+0:45
    • desen  - Zaman biçimlendirme için kullanılacak biçimi açıklar
      • Örnekler:
        • yyyy-AA-gg  - 4 haneli yıl numarası, ardından 2 haneli ay numarası, ardından 2 haneli ayın günü numarası, gerekirse hepsi sıfırla doldurulur,  - ile ayrılır
        • SS:dd:ss  - Geçerli zaman (saat, dakika, saniye), 24 saatlik döngü, ihtiyaç duyulan 2 basamağa sıfır eklenmiş, şu şekilde ayrılmış  :
  • Olası değerler: Herhangi bir dize

Geliştirici Notu :  Kullanıcının yerel ayarı paket geliştiricisinin yerel ayarıyla eşleşmediğinde beklenmedik sorunları önlemek için "istemcide ayarlanan yerel ayarı kullan" seçeneği yoktur. Ayrıca, zaman karmaşıktır, dikkatli olun.

minecraft:main_hand  Dize Özelliği
  • Elindeki oyuncunun ana elini döndürür
  • Alan yok
  • Olası değerler:  sol ,  sağ
minecraft:trim_material  Dize Özelliği
  •  Mevcutsa, minecraft:trim bileşeninden malzeme  alanının  değerini döndürür 
  • Alan yok
  • Olası değerler: Ad alanlı kimlikler

minecraft:range_dispatch  Öğe Modeli Türü

  • Sayısal bir özelliğe dayalı bir öğe modeli oluşturur
  •  Bu , blok modellerindeki eski  geçersiz kılma bölümünün yerine geçen bir bölümdür
  • Eşiği özellik değerinden küçük veya ona eşit olan son giriş seçilir
  • Alanlar:
    • mülk : Mülk türü (aşağıya bakın)
    • <özelliğe özgü>  - Özellik türüne bağlı ek alanlar
    • ölçek  - Özellik değerini çarpmak için faktör, varsayılan:  1.0
    • girdiler  - Girişlerin şu formatta listesi:
      • eşik  - Bu girişin seçilmesi gereken zaman için kayan nokta değeri
      • model  - Bu giriş seçildiğinde işlenecek öğe modeli
      • Not: Girişlerin sırası önemli değildir, liste kullanımdan önce artan düzende eşik değerine göre sıralanacaktır.
    • geri dönüş  - Hiçbir giriş özellik değerinden küçük veya eşit değilse işlenecek öğe modeli
      • Mevcut değilse, bunun yerine "eksik" bir yer tutucu model oluşturulacaktır
minecraft:bundle/fullness  Sayısal Özellik
  • Minecraft:bundle_contents bileşeninin ağırlığını   veya   mevcut değilse 0,0 değerini döndürür
  • Alan yok
minecraft:compass  Sayısal Özelliği
  • Tutucu konumu ile hedef arasındaki XZ düzlemindeki açıyı  0..1'e ölçeklenmiş olarak döndürür
  • Hedef geçerli değilse (mevcut değilse, başka bir boyuttaysa veya tutucu konumuna çok yakınsa), rastgele bir değer döndürülür
  • Alanlar:
    • hedef  - Şunlardan biri:
      • hiçbiri  - Her zaman geçersiz bir hedef döndürür
      • spawn  - Dünya spawn'ındaki noktalar
      • lodestone - minecraft:lodestone_tracker  bileşeninde  saklanan bir konumu işaret eder 
      • kurtarma  - Oyuncunun bağlamdaki son ölüm konumundaki puanlar
    • wobble  -  Doğruysa , değer yerleşmeden önce hedef etrafında bir süre salınacaktır, varsayılan:  doğru
minecraft:cooldown  Sayısal Özellik
  • Öğenin kalan soğuma süresini  0..1'e ölçeklendirerek döndürür
  • Alan yok
minecraft:crossbow/pull  Sayısal Özellik
  • Arbalet'e özgü kullanım süresini döndürür
  • Alan yok
minecraft:count  Sayısal Özellik
  • Yığın boyutunu döndürür
  • Alanlar:
    • normalleştir : Boolean, varsayılan:  doğru
      • Doğruysa  minecraft:max_stack_size bileşeninin değerine bölünen sayıyı  0..1'e  sabitleyerek  döndürür
      • Eğer  false ise, 0..max_stack_size'a sabitlenmiş sayıyı döndürür 
minecraft:custom_model_data  Sayısal Özelliği
  • Minecraft:custom_model_data bileşenindeki kayan noktalı sayı  listesinden  bir değer döndürür   (eğer varsa)
  • Bileşen mevcut değilse  0,0 değerini döndürür
  • Alanlar:
    • dizin -  Kullanılacak  kayan noktalı sayı  girişinin dizini  , varsayılan: 0
minecraft: hasar  Sayısal Özelliği
  •  Mevcutsa minecraft:damage bileşeninin değerini döndürür 
  • Bileşen mevcut değilse  0,0 değerini döndürür
  • Alanlar:
    • normalleştir : Boolean, varsayılan:  doğru
      • Doğruysa  , hasarı minecraft:max_damage bileşeninin değerine bölerek  0..1'e  sabitlenmiş olarak  döndürür
      • Eğer  yanlışsa , hasarı  0..max_damage değerine sabitleyerek döndürür
minecraft:time  Sayısal Özellik
  • Gün ışığının bir yönünü (Saatler için kullanılanlara benzer)  0..1'e ölçeklenmiş olarak döndürür
  • Alanlar:
    • wobble  -  Doğruysa , değer yerleşmeden önce hedef etrafında bir süre salınacaktır, varsayılan:  doğru
    • kaynak  - Zaman kaynağı, olası değerler:
      • gündüz  - Günün saati
      • ay_evresi  - Ay evresi
      • rastgele  - Rastgele değer
minecraft:use_cycle  Sayısal Özelliği
  • Kalan kullanım işaretlerini, modül  periyoduna göre döndürür
  • Alanlar:
    • dönem  - Pozitif kayan nokta, varsayılan  1.0
minecraft:use_duration  Sayısal Özelliği
  • İade edilen öğeyi işaretler kullanarak iade edin
  • Alanlar:
    • kalan  - Kullanılan veya kalan tiklerin döndürülüp döndürülmeyeceğini belirleyen Boole değeri, varsayılan:  false
      • Eğer  doğruysa , döndürülen değer kalan kullanım işaretleridir
      • Eğer  false ise , döndürülen değer şu ana kadarki tiklerdir

minecraft:empty  Ürün Modeli Türü

  • Hiçbir şey oluşturmaz
  • Alan yok

minecraft:bundle/selected_item  Öğe Modeli Türü

  •  Mevcutsa, minecraft:bundle_contents bileşeninde seçili yığını işler 
  • Bileşen eksikse hiçbir şey oluşturulmaz
  • Alan yok

1.21.4'teki hatalar düzeltildi

 

  • MC-212  - LAN veya tek oyunculu dünyalara yeniden yükleme yapıldığında düşme hasarı birkaç saniyeliğine yok sayılıyor
  • MC-10025  - Dünya yeniden yüklendikten sonra fırının yanma süresi göstergesi düzgün çalışmıyor
  • MC-12829  - Yaratıcı modda tırmanılabilir blokların arasından uçmak sizi yavaşlatır
  • MC-16132  - Mağara oymacıları kar bloklarını kesmezler
  • MC-21650  - Oyuncu, dünyayı kurtardıktan ve geri döndükten sonra birkaç saniye boyunca hasara karşı bağışıklık kazanır
  • MC-49071  - Örslerle yeniden adlandırılmadığı sürece, yazılı kitapların başlıkları öğe çerçevelerinde görüntülenmiyor
  • MC-50614  - Köylü etkileşim aralığından ayrıldığında köylü ticaret penceresi kapanmıyor
  • MC-55347  - Diğer dünyada uzun süreli gösteriler sunan başlık
  • MC-59308  - Koyu/soluk meşe yaprakları bazen ağacın merkezinde oluşmaz
  • MC-65931  - Hayatta kalma veya macera modundayken blok seçme işlevi varlıklarla çalışmıyor
  • MC-71990  - Bir oyuncu görünümünün 'Şapka' katmanı belirli koşullar altında sekme listesinde gösterilmiyor
  • MC-72846  - Komutlar kullanılarak günün saatinin değiştirilmesi gecikiyor
  • MC-73784  - Oyuncular buzun içinde sıkışıp kaldıklarında buzun içini göremiyorlar
  • MC-74408  - Demleme standının GUI'sinde yakıt ve iksir çıkış yuvaları için konteyner sprite'ları yok
  • MC-86153  - Ctrl Seçim Bloğu, seçilen öğe envanterde zaten mevcut olsa bile yeni öğe verir
  • MC-86455  - Blok seçimi, sıcak çubuk dolu olduğunda Yaratıcı'da hayalet öğeler oluşturuyor
  • MC-99848  - Körlük etkisi alındığında sprint iptal edilmiyor
  • MC-100830  - Merdiven çıkarken atlar arızalanıyor ve konsolda uyarı kaydediliyor
  • MC-111516  - Oyuncu yüksek hızlarda uçarken titriyor/görünmez oluyor
  • MC-128225  - '/data remove' NBT "CustomName" öğesini kaldıramıyor
  • MC-129888  - Doğal olarak oluşan deniz çayırı ve yosun buzu yok ediyor
  • MC-134002  - y=-64'teki bloklar haritada görüntülenmiyor
  • MC-138100  - /data remove, Jukebox'ın RecordItem etiketi için çalışmıyor
  • MC-150224  - Tavşanlar bazen blokların kenarlarına sıkışabilir
  • MC-158205  - Ender Dragon, belirli bir şekilde vurulmadığı sürece yakın dövüş saldırılarından hasar almaz
  • MC-158872  - Modeller en yakın eşleşmeyi değil, son eşleşen tahminin modelini kullanır
  • MC-159508  - Arı kovanları ve yuvalardaki Ctrl + Pick bloğu bal seviyelerini kopyalamıyor
  • MC-160001  - Kafatasları, tabelalar, asılı tabelalar, pankartlar ve süslenmiş saksılarda kırılma/hızlanma parçacıkları yoktur
  • MC-160051  - Oyuncular dünyayı yeniden yükleyerek/sunucuya yeniden katılarak yangın hasarını önleyebilirler
  • MC-165778  - Haritalar, üstte blok olmadığında en alt blok konumundaki (Üst Dünya'da y = -64) blokları yok sayar
  • MC-166072  - Özel Trident modeli "layer0" ve "elements" bölümünü yok sayıyor
  • MC-166614  - İlerlemeler menüsü, yaklaşık 30 karakterden uzun olan başlıkları tam olarak görüntülemiyor
  • MC-177078  - Minecraft:entity.minecart.inside ses olayının ilişkili bir alt başlığı yok
  • MC-177082  - blok.[blok türü].düşme seslerinin altyazısı yok
  • MC-177084  - Elytra ile uçarken ortam seslerinin altyazısı yok
  • MC-177091  - İskelet atın su altı atlama sesinin alt yazısı yok
  • MC-179815  - Veri komutu çetenin tasmasını kaldırmıyor
  • MC-181438  - Yavaş düşüş kullanıldığında Elytra görsel titremesi
  • MC-186105  - Grafikler Muhteşem olarak ayarlandığında yağmur parçacıkları olması gerekenden daha hafif görünüyor!
  • MC-186341  - Komut otomatik tamamlama, eğik çizgiden sonraki parçaları dikkate almıyor
  • MC-189612  - F3 + F4 tuşlarını kullanarak oyun modundan hayatta kalma modundan seyirci moduna geçildiğinde oyuncunun nefes alış verişi sıfırlanmıyor.
  • MC-191096  - Çitler ve duvarlar artık /setblock veya /fill kullanılarak geçersiz blok durumlarına yerleştirilemez
  • MC-191698  - /setblock ile merdivenlerin "şekil" blok durumu ayarlanamıyor
  • MC-192498  - /fill ve /setblock, cam paneller ve demir çubuklar gibi çeşitli blokların farklı yönlü blok durumlarını ayarlayamaz
  • MC-192791  - Başka bir kapı yarısı mevcutsa kapıların blok durumları ayarlanamaz
  • MC-192943  - /setblock veya /fill ile çit kapılarının duvar içi blok durumu ayarlanamıyor
  • MC-192956  - Tekli sandık dışında başka bir bitişik sandık olmadan blok sandık türü ayarlanamıyor
  • MC-192959  - Redstone telinde veya tetikleyici telde yönsel bir durum ayarlanamıyor
  • MC-193176  - CanPickUpLoot'a sahip çoğu yaratık baltalar yerine kılıçları tercih ediyor ve silahlarının kalitesini düşürüyor
  • MC-193313  - Çetelerin eşya alma davranışı belirgin değil ve bu da çetelerin sürekli eşya düşürüp almasına neden oluyor
  • MC-193315  - /setblock ve /fill nota bloklarının enstrüman bloğu durumunu sıfırlar
  • MC-193336  - Bir enderman tarafından tutulduğunda veya blok görüntüleme varlıkları olarak kullanıldığında kafalar/kafatasları görüntülenmiyor
  • MC-197857  - Köylüler, sahip oldukları yatakları talep etmeye çalışıyor
  • MC-200508  - Balık yüzme için alt başlık yok
  • MC-201940  - Öldükten sonra, Ender Dragon vücut parçası vuruş kutuları ana vuruş kutusu ile birlikte yukarı doğru hareket etmiyor
  • MC-202250  - Sığ suda teknelerin içinde hızla koşarken hız parçacıkları oluşuyor
  • MC-203146  ​​- item.crossbow.loading_middle için alt başlık yok
  • MC-204124  - Sualtı maden arabası sürüş sesinin alt yazısı yok
  • MC-205074  - "Muhteşem!" grafik ayarı kullanıldığında, toz kardan kaynaklanan sis yağmur ve karı etkilemez
  • MC-206684  - Dürbün parçacıklarının ilişkili bir dokusu yoktur
  • MC-207605  - /data varlığı kaldır [evcilleştirilmiş kurt] Sahip, kurdun sahipliğini kaldırmıyor
  • MC-215992  - Düğmelere kıyasla blackstone ve taş basınç plakası düşüşlerinde tutarsızlık
  • MC-217515  - Muhteşem! grafik ayarı kullanılarak parçacık efektleri daha parlak hale getirildi
  • MC-218873  - Fenerler ve ruh fenerleri, monte edildikleri bloğu kırıp düşürebilmelerine rağmen, düşürmek için kazma gerektirir
  • MC-222795  - Gün ışığı dedektörü, ters çevrilmiş durumu depolayamamasına rağmen NBT verileriyle ctrl + pick-block'lanabilir: doğru durum
  • MC-224763  - "Muhteşem!" grafik ayarı kullanıldığında havai fişekler toz kar veya lavdan kaynaklanan sisten etkilenmiyor
  • MC-225367  - Magma Cube'un katmanları UV haritalama örtüşmeleri
  • MC-229142  - Spyglass dokusu kaynak paketi üzerinden geçersiz kılmaya izin vermiyor
  • MC-236295  - Oyun, modellerdeki eksik parçacık doku referanslarını çıktı günlüğüne bildirmiyor
  • MC-248264  - /data remove, ArmorItems'ı kaldıramıyor
  • MC-249079  - Sculk damarları arkadan doğru şekilde yansıtılmıyor
  • MC-254356  - Alev topuyla tutuşturulan TNT ile bir maden arabasına yapılan ölüm, alevin öldürmesi olarak sayılmaz
  • MC-255254  - /setblock karlı çim bloklarını yerleştiremiyor
  • MC-256649  - Asma tabelalar, endermenler tarafından tutulduğunda veya blok görüntüleme varlıkları olarak görüntülenmez
  • MC-256822  - Başlık çok kısaysa, ilerleme açıklaması metni garip yerlerde kelimeleri kesiyor
  • MC-260216  - Süslenmiş kaplar, endermenler tarafından tutulduğunda veya blok görüntüleme varlıkları olarak görüntülenmez
  • MC-264541  - Nine_sliced ​​sprite hatası
  • MC-264963  - Oyuncular deri botlar giyerken toz kar üzerine indiklerinde titriyor ve biraz fazla yükseğe iniyorlar
  • MC-265033  - Öğe anahat dokularına sahip yuvalar, bu yuvaların içine öğeler yerleştirildiğinde tutarsız davranıyor
  • MC-265305  - magmacube.png UV doku haritasındaki kullanılmayan pikseller ve önceki düzeltmede kaldırılan kullanılmış bölüm
  • MC-265637  - Area Effect Cloud'un sahibi yeniden katıldıktan sonra origin'deki /execute komutu çalışmıyor
  • MC-265788  - "Snapshot Realm'i ücretsiz başlat" öğesi seçilebiliyor veya seçili kalabiliyor ve bu da diğer arayüzler açıkken araç ipucunun hatalı bir şekilde görünür olmasına neden oluyor
  • MC-266019  - Büyük kalın metinlerde karakterlerin ortasında boşluklar olabilir
  • MC-266572  - Deneyim küresi bir rüzgar yüküyle vurulduğunda, fiziksel çarpışma, eşyaya kıyasla çok daha gecikmeli gerçekleşir
  • MC-266991  - Açık Bakır Ampulde tutarsız pikseller var
  • MC-267095  - Nether Tuğla bloğu doku hizalama hatası
  • MC-267192  - Unicode Yazı Tipini Zorla kapalıyken "download.pack.failed" dizesi istem kutusunu aşıyor
  • MC-267343  - Sürüş varlıkları sırasında sprint iptal edilmiyor
  • MC-267730  - Bir sunucuya katılmaya çalışırken metin duvarı
  • MC-267878  - Kontroller değiştirilirse hareket için öğretici ipucu gerekli metnin tamamına uymayabilir
  • MC-268364  - Rüzgar Yükleri TNT maden arabalarını tutuşturmuyor
  • MC-268522  - Listenin en altına ulaştığınızda ve menüden çıktığınızda son dil seçeneği seçilmiyor
  • MC-268822  - Tek oyunculu, çok oyunculu ve diyarlar listesi menülerinde görüntülenen metinlerde gölge yok
  • MC-269145  - Uçarken bir koyun kırpılırken oluşan yün öğesi varlıkları
  • MC-269616  - Telemetri Veri kaydırma çubuğunun arka planı yok
  • MC-269743  - Süper düz özelleştirme ekranındaki katman malzemesi giriş metni dikey olarak ortalanmıyor
  • MC-269749  - Rapor Oynatıcı kaydırma çubuğunun arka planı yok
  • MC-269935  - İlerleme kutusu dokuları dokuz dilimli ölçeklemeyi kullanıyor ancak görünüşe göre yapılandırılamıyor
  • MC-270136  - Özel model verileriyle atılan mermiler kırıldığında uygun parçacıkları koruyamıyor
  • MC-270529  - Air'in modeli parçacık dokusunu tanımlamıyor ve bu da sorunlara neden oluyor
  • MC-271169  - Bir fırça tutarken bir armadilloyu serbest bıraktığınızda "Scute Değil mi?" ilerlemesi sağlanır
  • MC-271218  - Boş Teklifler:{} NBT artık işlemleri devre dışı bırakmıyor
  • MC-271786  - noise_provider'daki boş blok durumları doğrulamanın başarısız olmasına ve çökmeye neden olmuyor
  • MC-272062  - Boyut dolgusu başlangıç ​​parçasını etkilemiyor
  • MC-272105  - Süslenmiş Saksıda "içerikler" örtük veri bileşeni türü eksik
  • MC-272245  - Tasmalı bir kurtta makas kullandığınızda "Kesme Parlaklığı" ilerlemesini elde edebilirsiniz
  • MC-272923  - 1.21 ana menü panoraması eksik merdiven
  • MC-272994  - Bir oyuncuya atanan Allay'lar süpürme ve ateş yönüyle ateşe verilebilir
  • MC-273407  - Özel blok durumlarına sahip blok varlık öğeleri yerleştirildiğinde bunları bileşen olarak tutar
  • MC-273450  - CanPickUpLoot:1b'li yaratıklar topuz/üç dişliyle tutarsız davranıyor
  • MC-273522  - CanPickUpLoot'a sahip yaratıklar artık büyülenmemiş bir eşyayı aldıktan sonra büyülenmiş eşyaları almıyor
  • MC-273635  - Deneme yumurtlama yumurtaları, yaratıcı mod dışında bir oyuncu tarafından yerleştirildiğinde belirlenen canavarı unutuyor.
  • MC-273710  - Vahşi tilkiler, bir çite bağlandıktan sonra oyuncuya "güveniyor"
  • MC-273861  - Tasmalı bir arı kovana girdiğinde tasma kaybolur
  • MC-274268  - Deneme Oluşturucu, bekleme süresi bittikten sonra bile yanıp sönmeye devam ediyor
  • MC-274571  - "Küçük Koklamalar" ilerlemesi, koklamanın serbest bırakılması ve beslenmemesiyle elde edilebilir
  • MC-275011  - Örümcek ağlarının içinde dururken anında mayın çalışmıyor
  • MC-275274  - minecraft:block.spawner.fall etkinliği için ses eksik
  • MC-275338  - Koşarken bir maden arabasına (altında ray olmadan) bindiğinizde sprint parçacıkları görülebilir
  • MC-275339  - Koyu bloklu paket arayüzünde kötü kontrast
  • MC-275917  - Birinci şahıs bakış açısında sarf malzemesi engelleme animasyonu bozuk
  • MC-275952  - Frost Walker botlarıyla suyun üzerinde bir maden arabasına binmek de Frost Walker etkisini verecektir
  • MC-276110  - honey_level modelinin tahmin aralığı 5. seviye için 1, 1-4. seviyeler için 0'dır
  • MC-276115  - Yeni Arı Yuvası ve Arı Kovanı öğe modelleri blok üst öğesini kullanmıyor
  • MC-276123  - Tüm görüntüleme varlıkları için görüntüleme varlığı shadow_radius güncellemeleri
  • MC-276329  - Sağ tıklandığında paketler hafifçe yukarı ve aşağı hareket ediyor
  • MC-276389  - Paket araç ipuçlarındaki "Karışık bir öğe yığınını tutabilir" metninin gölgesi yok
  • MC-276412  - Kalkan ve diğer çeşitli öğelere ayarlanan özel öğe modelleri, görünmez öğeler oluşturuyor
  • MC-276529  - Bir köylüyü cadıya dönüştürmek ticaret GUI'sini kapatmıyor
  • MC-276654  - item_model öğe bileşeni trident'te bozuluyor
  • MC-276697  - Tarafsız yaratıklar serbest bırakıldıktan sonra hedeflerine doğru şekilde yol bulamıyor
  • MC-276728  - Bir blok için özel bir ürün modeli verildiğinde, envanterde üç dişli mızraklar ve dürbünler koyu görünüyor
  • MC-276730  - Bir blok için özel bir öğe modeli verilip ardından kaydırıldığında, paketler envanterde koyu görünüyor
  • MC-276731  - Varlık modellerini kullanan öğeler, öğe modeli bileşeni aracılığıyla belirtilirse başka bir varlık modelini oluşturmaz
  • MC-276732  - Renkler, öğe kimliğinden hedef modele aktarılacak
  • MC-276764  - Özel modelli yumurtalar, o modeldeki parçacıkları kullanır, ancak kartopları kullanmaz
  • MC-276769  - Belirli şablon modelleriyle yumurta atarken doku eksikliği
  • MC-276771  - Birkaç şablon modelinden birine sahip hasarlı bir öğe yok edildiğinde doku eksikliği oluşuyor
  • MC-276794  - Sosyal etkileşimler listesi menüsünde görüntülenen metinde gölge yok
  • MC-276799  - Süper düz özelleştirme veya önceden ayarlanmış listelerde görüntülenen metinde gölge yok
  • MC-276828  - Minecraft, bir model dokuyu tanımlamada başarısız olduğunda artık oyun günlüğüne bir hata yazdırmıyor
  • MC-276847  - Farklı bir paketin modeli verilen paketler kaydırıldığında renklerini koruyamaz
  • MC-276962  - Büyütülmüş pencere küçültüldüğünde JVM çökmesi meydana geliyor
  • MC-276969  - Patlama gücü 0 olarak ayarlanan TNT Minecart'lar hala blokları kırabilir
  • MC-276986  - Açık paket dokusunda eksik piksel
  • MC-277042  - Mavi ve Kırmızı açık paket diğer renklerle tutarsız
  • MC-277066  - Parçacıklar Minimum olarak ayarlandığında gıcırdayan kalbe giden parçacıkları gıcırdama sesleri göstermez
  • MC-277071  - Gıcırdayan bir kalbin içinden doğal olarak ortaya çıkan gıcırdayan bir şeye orta tuşla tıklamak size yumurtlama yumurtasını vermiyor
  • MC-277072  - Hiçbir şeyin yetişmediği soluk yosun halılarda kemik unu kullanabilirsiniz
  • MC-277074  - Gıcırdayan varlıkların gölgeleri, modellerinin boyutuna göre biraz fazla büyük
  • MC-277076  - Soluk sarkık yosunun atanmış bir aracı yok
  • MC-277082  - Gıcırtılar rüzgar yüklerinden kaynaklanan geri tepmeyi azaltır
  • MC-277092  - Gıcırtılar görünmezlik etkisine sahip olduğunda, gıcırdayanların gözleri görünmez
  • MC-277094  - Soluk meşe asma tabela, ahşap setinin geri kalanından tamamen farklı bir renk paleti kullanıyor
  • MC-277101  - Oyuncu tarafından etkinleştirilen TNT ile gıcırdayan bir kalbi yok etmek Canavar Avcısı ilerlemesini sağlamaz
  • MC-277113  - Soluk meşe tabela öğesi ve blok dokusu diğer tabelalarla tutarsız
  • MC-277115  - Gıcırdayan yaratık bloğun içinde ortaya çıkabilir
  • MC-277123  - Gıcırdayan bir şey bir deliğe düştüğünde yumuşak kilitlenme yaşayabilirsiniz
  • MC-277129  - Oyuncuya karşı saldırgan olmadığında gıcırdayan "yerde kayar"
  • MC-277132  - Soluk meşe tabela öğesi dokuları tutarsız
  • MC-277134  - Soluk sandıklı tekne öğesi yanlış
  • MC-277140  - İstatistik ekranı gıcırtı ve gıcırtı_geçici varlıkları görsel olarak ayırt etmiyor
  • MC-277145  - Soluk meşe tekne öğelerindeki en parlak 2 piksel rengi yanlış
  • MC-277149  - Gıcırtılar, topuz vurma saldırılarından kaynaklanan geri tepmeden etkilenir
  • MC-277152  - Gıcırdayan bir kalbi kırmak, gıcırdayan bir kalbi öldürme istatistiğini artırmıyor
  • MC-277154  - Gıcırdayan kalpleri yok edilerek ölen yaratıkların gıcırdayan kalpleri yok edildiğinde, Sculk sensörleri etkinleştirilmiyor
  • MC-277164  - Soluk bahçede müzik çalıyor
  • MC-277169  - Oyuncu belirli bir şekilde hareket ederken ve soluk yosunların arasından bakarken gıcırdayan hareketler
  • MC-277202  - GUI'deki boş yuva ana hatlarının vurgulama efektindeki farklılıklar
  • MC-277213  - Mağara sesleri, gıcırdayan kalp boşta sesleri ve soluk sarkan yosun boşta sesleri için altyazılar aynıdır ancak ayrı ayrı gösterilir
  • MC-277214  - "Gıcırdama oyuncuyu görüyor" altyazısıyla ilişkili ses olayı mevcut değil
  • MC-277226  - Kalple bağlantısı olmayan gıcırtı sesleri, hasar vermeyen mermilerle saldırıya uğradığında yanlış altyazılar gösteriyor
  • MC-277243  - Gıcırtılar Punch yaylarından kaynaklanan geri tepmeyi azaltır
  • MC-277264  - Gıcırdayan yaratıklar zoglinler tarafından geri püskürtülebilir
  • MC-277268  - Kirpi balıklarının gıcırdayan vuruşlarda gecikmesi yoktur; sürekli olarak yüksek bir vızıltı sesi çıkarırlar
  • MC-277271  - Koklayıcılar soluk yosunların içine giremez
  • MC-277275  - Işınlanırken parçalar yüklenirken çökme
  • MC-277305  - Ruh kumu ve çamur üzerinde durduğunuzda gıcırtılar varlıklar ve oyuncular tarafından itilebiliyor
  • MC-277363  - Gıcırtılar başlarını vücutlarından bağımsız olarak döndüremezler
  • MC-277368  - "Raporlanacak Sohbet Mesajlarını Seçin" menüsündeki "mesaj(lar) seçildi" metni, başlık ayırıcısına çok yakın konumlandırılmış
  • MC-277373  - Tuş bağlama menüsü içindeki kategorilerin adlarını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277374  - Kaynak paketi ve veri paketi menülerindeki listelerin adlarını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277387  - Çağırıcılar diğer haydutlardan daha hızlı gıcırtılardan kaçarlar
  • MC-277399  - Paketlerden sürekli olarak ürün boşaltıldığında el animasyonu oynatılmıyor
  • MC-277408  - "Rapor Kategorisi Seç" menüsünde rapor kategorilerinin açıklamasını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277413  - Oksijen barı için boş durum sprite'ının görüntülenmeye başlaması Bedrock Edition'a kıyasla biraz daha uzun sürüyor
  • MC-277440  - Realms menüsü içinde bir dünyanın yüklenme hızını göstermek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277441  - Realms menüsünde realm aboneliğinizin başlangıç ​​tarihini ve kalan saatini görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277443  - Diyarlara bağlanırken görüntülenen metinde gölge yok
  • MC-277444  - Realms ayarları menüsündeki metin kutularının adlarını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277477  - İlerlemeler menüsünde ilerlemelerin açıklamasını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277478  - "Süper Düz Özelleştirme" menüsündeki "Katman Malzemesi" ve "Yükseklik" metni, başlık ayırıcısına çok yakın konumlandırılmış
  • MC-277479  - Oyun kuralları menüsünde oyun kurallarının adlarını görüntülemek için kullanılan metinde gölge yok
  • MC-277480  - Raporlama menüsündeki "Lütfen ne olduğunu açıklayın" kutusunda görüntülenen yer tutucu metinde gölge yok
  • MC-277499  - Çoğu boş yuva simgesi mcmeta dosyalarındaki "ölçekleme" parametresini yok sayıyor
  • MC-277510  - Çim veya miselyum toz kar altında büyüdüğünde çim karlı olmaz
  • MC-277533  - Kaydedilen etkin çubuklardan çıkarıldığında paketler açık durumda kalabilir
  • MC-277549  - Özel hareketle çağrılan oklar doğru şekilde görüntülenmiyor
  • MC-277557  - Gıcırdayan Kalp tutarsız ve yanlış renklendirilmiş piksellere sahip
  • MC-277617  - Güç büyüsünün temel hasarı 1.21'de azaltıldı
  • MC-277651  - Patlama veya rüzgar yükü patlaması sırasında oklar ve üç dişli mızraklar bozuluyor
  • MC-277657  - Oklar yükselen balon sütunlarından doğru şekilde etkilenmiyor
  • MC-277658  - Yükselen balon sütunlarında Trident'ler yukarı ve aşağı doğru arızalanıyor
  • MC-277682  - Oklar ve üç dişli mızraklar su altındaki magma/ruh kum bloklarına atıldıktan/atıldıktan sonra bozuluyor
  • MC-277742  - Yaratıcı modundan Seyirci moduna geçildiğinde kısa bir süreliğine gıcırtılar etkinleşiyor
  • MC-277754  - Arazi için istemci ve sunucu arasında işleme mesafesinin köşesindeki parçalar senkronize edilmiyor
  • MC-277776  - Bebek kedi ve ocelotların boyutu değiştirildi
  • MC-277815  - Bir takımdaki gıcırtıların hala takım arkadaşları tarafından gözlemlenebilmesi ve durdurulabilmesi
  • MC-277833  - Gıcırtılar, kendileriyle aynı takımdaki oyunculara saldırabilir
  • MC-277871  - Gıcırdayan Kalplerin kendine özgü bir yer sesi yoktur
  • MC-277889  - 1.21.1 veya daha önceki sürümlerden yükseltilen köylüler için köylülerin demir golem algılama menzili artırıldı
  • MC-277892  - Taş kesici GUI'sinde seçili tarife ikinci kez tıklandığında sonuç öğesi hayalet öğeye dönüşüyor
  • MC-277916  - Bir dünyayı belirli sürümlerden yükseltirken konteynerler kilitleniyor
  • MC-277925  - Reçine Tuğla Merdivenler #merdiven bloğunun ve ürün etiketlerinin bir parçası değildir
  • MC-277926  - Reçine Tuğla Levha, #levha bloğunun ve ürün etiketlerinin bir parçası değildir
  • MC-277929  - Boşluk ön ayarını kullanmaya çalışırken oyun çöküyor
  • MC-277930  - Eyeblossom altyazıları ters çevrilmiş
  • MC-277931  - Kapalı ve Açık Göz Çiçeği çiçeğinin haritada yanlış gösterimi
  • MC-277932  - Reçine Kümesi #değiştirilebilir blok etiketinin bir parçası değildir
  • MC-277933  - Demirci Masası, malzeme yuvası için bir Küme simgesi göstermiyor
  • MC-277939  - Programmer Art'ın boş yuva simgeleri 24w44a için doğru şekilde güncellenmemiş olabilir
  • MC-277941  - resin_clump arkadan doğru şekilde yansıtılmıyor
  • MC-277945  - "Elytra swooshes" alt yazısında yanlış fiil biçimi
  • MC-277948  - Şüpheli güveç, Göz Çiçeği ve Gök Mavisi için farklı Körlük süreleri verir
  • MC-277950  - Açık saksılı göz çiçeği gölgeli (flower_pot_cross_emissive)
  • MC-277951  - Göz Çiçeği, Yaratıcı envanterde beklenmedik bir konuma yerleştirildi
  • MC-277952  - Elytra ile uçulduğunda sprint iptal edilmiyor
  • MC-277954  - Sualtında Gıcırdayan Kalp, döngü halinde yumurtlama sesleri çalıyor
  • MC-277955  - Tezgah kullanımı oyunu çökertiyor
  • MC-277959  - Parçaların yeniden yüklenmesi yarı saydamlık sıralamasını bozabilir
  • MC-277961  - Deneyim küreleri yanlış şekilde yukarı sekiyor
  • MC-277962  - Yontulmuş Reçine Tuğlaların pikselleri yanlış renklendirilmiştir
  • MC-277964  - Bir oyuncunun sahip olduğu bir kurt tarafından saldırıya uğrayan bir gıcırdayan yaratık reçine üretmiyor
  • MC-277966  - Oyuncu kaynaklı patlamalarda gıcırtı reçine üretmez
  • MC-277967  - Ölüm animasyonunda gıcırdama sesi duyulurken belirli patlamalar meydana geldiğinde oyun çöküyor
  • MC-277970  - Asılı tabelalar bir bloğun yan tarafına bağlandığında zincirleri göstermiyor
  • MC-277972  - Bir levhanın altında çömeldiğinizde artık yüzemezsiniz
  • MC-277977  - Süzülerek uzun mesafelere ışınlanmak, dünyanın yüklenmesini ve oyuncu modelinin bozulmasını önler
  • MC-277983  - Yaratıcı modda kırıldığında doğal olarak oluşan gıcırdayan kalpler deneyim düşürüyor
  • MC-277994  - Süslenmiş bir saksı veya shulker kutusu seçildiğinde, kap verileri her zaman korunur
  • MC-278002  - Gıcırdayan kalplerden reçine kümeleri oluştuğunda, sculk sensörleri etkinleştirilmiyor
  • MC-278004  - Gıcırdayan bir kalbe rüzgar yüküyle vurmak gıcırdayan sesi öldürür
  • MC-278028  - Sualtında eşya kullanmak yüzme modundan çıkmanıza neden olabilir
  • MC-278058  - Breeze varlık modeli çubukları hareket halindeyken artık dönmüyor
  • MC-278071  - "minecraft.used:minecraft.trident" bir trident atıldığında artmıyor
  • MC-278102  - Tarif kitabı simgeleri artık bir öğenin birden fazla tarifi olduğunu görsel olarak belirtmiyor
  • MC-278124  - Reçine kümeleri su tutmaz
  • MC-278137  - "Sprint" seçeneği deve sürerken "Beklet" olarak ayarlandığında ve oyuncular normal şekilde sprint yaptığında tutarsız davranışlar meydana geliyor
  • MC-278257  - Oksijen çubuğu animasyonu su solunumu uygulanarak kesilebilir
إرسال تعليق (0)
أحدث أقدم

Billboard Ads (Iklan Besar)